Pages

Diberdayakan oleh Blogger.
RSS

Cinta dihatiku


Cinta Dihatiku
Karya : Fadhilah Zikri Ibrahim

Tiada perasaan lain yang kumiliki saat ini,
Kecuali perasaan cinta dan kasih sayangku terhadapmu.
Tiada,rasa lain yang aku miliki kecuali
Rasa rinduku yang sangat dalam kepadamu.

Aku teramat merindukan kisah-kisah yang telah kita lewati bersama
Sepertinya ingatan itu telah melekat dihatiku
Dan membekas dalam pikiranku dan takkan pernah hilang.
Tiada gambaran dan lukisan lain dihatiku kecuali dirimu.

Hanya dirimu yang telah mengisi hatiku
Memenuhi dengan pikiran-pikiranku tentangmu
Semua khayalan tertuju kepadamu
Aku merasa aku takkan pernah mati,karena aku merasa usiaku cukup lama untuk mencintaimu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar